Outsourcing jest nowoczesną strategią zarządzania, która polega na oddaniu na zewnątrz (partnerowi zewnętrznemu – outsourcerowi) zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach stanowiących podstawę jej działań, w których osiąga przewagę konkurencyjną.

Firma Cyberochrona swoją ofertę kieruje przede wszystkim do przedsiębiorstw. Stałe śledzenie światowych trendów i standardów w zakresie techniki ochronno-antywirusowej i wykorzystanie ich w naszej działalności pozwala nam zaspokajać nawet nietypowe wymogi i potrzeby klientów. Intensywne kształcenie kadry technicznej ma na celu prowadzenie serwisu na wysokim poziomie. Szczegółowa analiza potrzeb klienta i długotrwałe planowanie działań, przy pełnej współpracy z przyszłym użytkownikiem gwarantują, efektywne zastosowanie coraz bardziej skomplikowanej technologii informatycznej.

FAQ Outsourcing

  • Zakres działalności

    Zakres działalności

    • administrowanie systemem ochrony informatycznej – zdalnie
    • czuwaniu nad prawidłowym i bezusterkowym funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej – zdalnie
    • doradztwie eksploatacyjnym,
    • usuwaniu awarii środowiska systemowego,
    • szkoleniu informatycznym pracowników wg potrzeb,
    • współpracy z autorami oprogramowania aplikacyjnego i reprezentowanie wobec nich interesów Zleceniodawcy
  • Zalety Outsourcingu

    Zalety Outsourcingu

    • bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
    • optymalizacja struktury i kosztów zatrudnienia
    • podniesienie jakości standardu obsługi IT
  • Gwarancje Cyberochrony

    Gwarancje Cyberochrony

    • gwarancję realizacji zadań
    • sprawdzone procedury
    • zaufanych pracowników o potwierdzonych kwalifikacjach
    • ułatwiony dostęp do nowoczesnych technologii
    • partnera przy realizacji nowych projektów
  • Rozliczenie usług time&material

    Rozliczenie usług time&material

    Rozliczenie usługi wsparcia technologicznego odbywa się według stawek godzinowych lub dziennych, które uwzględniają stopień bezpośredniego zaangażowania pracowników Cyberochrony oraz koszt zakupionych materiałów, czyli w tzw. modelu time&material.

Zapytania ofertowe